2013. január 23., szerda

Javaslat és elutasítás ...kételyeim...


Egyre közeleg az idő, mikor világra jön a gyermekem....és én még mindig nem barátkoztam meg igazán ezzel a helyzettel, hogy minden különösebb ok nélkül ki lettem rekesztve a pocakon belüli fejlődéséből, a babvárás örömeiből, felelősségéből.

Figyelembe véve, hogy az elmaradt családegyesítés miatt maradtam külföldi munkámnál, azt javasoltam a leendő anyukának, hogy a szülésig hátralevő hétvégéket töltsük együtt...legyen mód számomra is némi intimebb együttlétre, odabújásra, nyugis együttlélegzésre a picivel és ezzel együtt legyen alkalom közöttünk végre nem felületes beszélgetés kialakulására is.

Határozott elutasítást kaptam a javaslatom kapcsán.  :(

Most azt mondja, ha megszületik a kicsi, annyit leszek ott vele amennyit akarok, a babával ott is aludhatok....
Kételyeim vannak, hiszen a jelenben a hivatalos ügyintézés kapcsán próbált egyeztetéseim kapcsán is folyton abba ütközöm, hogy kitér, variál időben / is /.... és ugye a terhességet " túl személyes ügynek aposztrofálta .... kisajátította... mennyiben fog a gyermekhez másképp, nem ilyen önző módon viszonyulni ?


 Választás elé állítva vagy kijátszva?  |   Hétköznap kérdések  |  A terhesség SEM személyes ügy  |  Abszurd  |  Cirkusz???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése